ПРОБЛЕМА
Як складається податковий звіт про використання коштів неприбутковою організацією?
РІШЕННЯ
Податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій складається за формою, затвердженою наказом МДЗ від 27.01.2014 № 85. Такий звіт подається неприбутковою організацією за кожний звітний (податковий) період протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду. Податковий звіт відповідає статусу податкової декларації.
Звіт складається з двох частин. У I частині Податкового звіту у рядку 2 відображаються всі доходи неприбуткової організації, що звільняються від оподаткування податком на прибуток. Видатки відображаються у рядку 12. При цьому суми витрат на утримання неприбуткової організації у межах кошторису включаються до рядка 12.1, а витрати, що здійснюються для виконання статутних завдань — у рядку 12.2, за відповідними напрямами використання — у рядках 12.2.1–12.2.9.
У II частині Податкового звіту наводиться розрахунок податку на прибуток від доходу, отриманого неприбутковою організацією з інших джерел, що підлягає оподаткуванню згідно із пунктом 157.11 Податкового кодексу України. Такі доходи відображаються у рядку 14, а сума витрат, пов'язаних з отриманням цих доходів, — у рядку 15 Податкового звіту за той самий звітний податковий період, що і вказані доходи.
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"