ПРОБЛЕМА
Як складається податковий звіт про використання коштів неприбутковою організацією? Вебінари для бухгалтерів 2025
РІШЕННЯ
Податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій складається за формою, затвердженою наказом МДЗ від 27.01.2014 № 85. Такий звіт подається неприбутковою організацією за кожний звітний (податковий) період протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду. Податковий звіт відповідає статусу податкової декларації.
Звіт складається з двох частин. У I частині Податкового звіту у рядку 2 відображаються всі доходи неприбуткової організації, що звільняються від оподаткування податком на прибуток. Видатки відображаються у рядку 12. При цьому суми витрат на утримання неприбуткової організації у межах кошторису включаються до рядка 12.1, а витрати, що здійснюються для виконання статутних завдань — у рядку 12.2, за відповідними напрямами використання — у рядках 12.2.1–12.2.9.
«Вчіться, розваги нікуди не дінуться», — казали вони. Проте розваги якраз кудись ділися, а навчання завжди з нами. Бо як бухгалтеру без нових знань наодинці з податковими змінами? Вища школа Головбуха — ваш шанс лагідно поєднати підвищення кваліфікації і відпочинок, адже ви самі обираєте час і місце для уроків!
У II частині Податкового звіту наводиться розрахунок податку на прибуток від доходу, отриманого неприбутковою організацією з інших джерел, що підлягає оподаткуванню згідно із пунктом 157.11 Податкового кодексу України. Такі доходи відображаються у рядку 14, а сума витрат, пов'язаних з отриманням цих доходів, — у рядку 15 Податкового звіту за той самий звітний податковий період, що і вказані доходи.
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"