Фізособа не несе відповідальності за несвоєчасну сплату земельного податку, якщо податкова не надіслала податкове повідомлення-рішення у встановлені строки. Проте відсутність ППР не скасовує сам податок
Законопроєкт зареєстрували у Верховній Раді. Передбачені ним штрафи — від 8 500 до 51 000 грн залежно від обставин порушення.
Мінімальний строк розстрочення податкового боргу становить два календарні місяці, відстрочення — один. ДПС пояснила, чи встановлений максимальний строк та як подати заяву
Якщо податківці виявлять кілька випадків несвоєчасного подання форми № 20-ОПП, одним штрафом не обмежаться. ДПС пояснила, як штрафуватиме за кожне порушення
В Електронному кабінеті стали доступні форми J0500701 і F0500701. Пояснюємо, кому та коли подавати Звіт, у який строк сплатити внесок та як уникнути штрафів і пені за І та ІІ квартали 2026 року
Роботодавцям не застосовуватимуть штрафи та пеню за І–ІІ квартали 2026 року, якщо вони дотримаються спеціальних строків. ДПС пояснила, коли потрібно подати звіти та сплатити нараховану суму
Строк давності для штрафу за несвоєчасну сплату узгодженого зобов’язання рахують із дня, наступного за днем фактичного погашення податкового боргу
Про зміни потрібно поінформувати контролюючий орган протягом 10 календарних днів. За неподання або несвоєчасне подання заяви за формою № 1-РН загрожує штраф
Якщо 40-й календарний день для подання звіту припадає на вихідний або святковий день, граничний строк переноситься на наступний операційний (банківський) день
Президент підписав Закон № 4986-IX, який доповнює Кримінальний кодекс новими статтями про електронно-комунікаційне шахрайство