За даними за серпень видно динаміку блокування та розблокування ПН/РК. Проте загальна сума ПДВ за ПН/РК, які досі не розблокували, залишається поза відкритою статистикою ДПС
Товар знищено через ракетний обстріл. Чи потрібно нараховувати ПДВ за пунктом 198.5? І головне — коли потрібно отримати сертифікат ТПП, щоб скористатися спеціальною нормою?
Якщо сертифікат ТПП про форс-мажор отримали в періоді, наступному за знищенням товарів, чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання з ПДВ — роз’яснила ДПС
16 вересня Верховна Рада прийняла за основу законопроєкти № 15460 та № 16051-1, які змінюють правила оподаткування ПДВ товарів, що замовляють з-за кордону через електронні інтерфейси
Управитель майна має окремо обліковувати такі операції та правильно зазначати реквізити платника й електронного рахунка під час сплати ПДВ.
Сплатити податок за іншого платника можна через представника. Для цього платіжну інструкцію потрібно оформити з урахуванням установлених обов’язкових реквізитів
Крадіжка товарно-матеріальних цінностей й основних засобів має різні ПДВ-наслідки
Нові правила передбачають нарахування ПДВ на імпорт товарів із нульового порога, водночас некомерційні відправлення до 45 євро залишаться без ПДВ. Норми планують запровадити не раніше липня 2027 року
Уряд пропонує спростити адміністрування ПДВ для ФОПів, підвищити з 100 тис. до 1 млн грн поріг для позапланових перевірок та привести правила трансфертного ціноутворення у відповідність до стандартів ОЕСР і ЄС
Комітет ВРУ рекомендував ухвалити законопроєкти, які змінюють правила оподаткування міжнародних поштових та експрес-відправлень. Звільнення від ПДВ для товарів вартістю до 150 євро пропонують скасувати, а податок під час купівлі через маркетплейси нараховуватимуть самі торговельні майданчики