ДПС зібрала практичні ситуації щодо нарахування ЄСВ в одній інфографіці. Скачайте її, щоб мати під рукою підказки для роботи
Мінімальну заробітну плату у жовтні 2026 року не підвищуватимуть. Вона залишиться на рівні 8 647 грн на місяць. Пояснюємо, скільки працівник отримає «на руки» після сплати ПДФО та військового збору, як розрахувати чисту зарплату і що врахувати роботодавцю при нарахуванні виплат
ФОП-загальник має право врахувати сплачений ЄСВ у складі витрат. Йдеться про внесок, сплачений у розмірах і порядку, визначених Законом № 2464-VI.
Для списання помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань і ЄСВ платник подає заяву за формою J1307601 або F1307601. Надіслати її можна через Електронний кабінет або подати до ДПС на папері.
Якщо до ЄДР уже внесли запис про припинення роботодавця без правонаступника, виправити помилки у звітності з ЄСВ можна лише до дати зняття з обліку. ДПС пояснила, коли саме ще можна внести виправлення
Гірничі підприємства мають сплатити ЄСВ за найманих працівників за серпень не пізніше 28 вересня 2026 року
Необхідний страховий стаж визначають на дату досягнення пенсійного віку, а не на дату звернення за пенсією. Тому для тих, кому 60, 63 або 65 років виповнилося у 2025 році, вимоги становлять 32, 22 та 15 років відповідно
Помилки у платіжній інструкції під час сплати ЄСВ можуть вплинути на його зарахування. ДПС нагадала, як правильно заповнювати код виду сплати, реквізити отримувача та інші поля платіжки
Тепер можна замовити одразу кілька паперових документів і забрати їх в обраному сервісному центрі без додаткового запису на прийом
До 21 вересня включно потрібно подати звіти за серпень за низкою податків і зборів та сплатити ЄСВ за найманих працівників