ПРОБЛЕМА
Чи можна включати витрати на організацію та утримання медпункту на підприємстві до податкових витрат і чи є обмеження щодо медикаментів, які придбаваються підприємством у медпункт?
РІШЕННЯ
Згідно з підпунктом 140.1.1 Податкового кодексу України до податкових витрат можна включати витрати на організацію, утримання та експлуатацію медичного пункту, у тому числі забезпечення такого медпункту медикаментами, лише у разі, якщо наявність медичного пункту на підприємстві зумовлена законодавством.
В інших випадках витрати на утримання, експлуатацію та забезпечення діяльності медичного пункту на підприємстві не враховуються до податкових витрат.
К сведению
У пригоді вам неодмінно стане: Як здійснювати імпорт лікарських засобів
Наказом МОЗ «Про штатні нормативи та типові штати закладів охорони здоров’я» від 23.02.2000 № 33 визначено перелік підприємств, для яких встановлюється вимога щодо наявності медичних пунктів.
При цьому наведений перелік не є вичерпним. Для деяких типів підприємств вимоги забезпечення медичного та санітарно-побутового обслуговування працівників встановлюються нормами галузевого законодавства.
Внимание
Щодо медикаментів, які можна придбавати для медичного пункту, чіткого переліку таких медикаментів не визначено.
Такі медпункти створюються з метою профілактичних оглядів та надання першої медичної допомоги працівникам. У даних пунктах повинні бути медичні препарати, які необхідні для надання першої медичної допомоги, а також для проведення медичних оглядів працівників.
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"