Зробити це можна в один зі зручних способів:
- особисто, звернувшись до обраного сервісного центру ПФ або до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних тергромад, центрів надання адмінпослуг;
- поштою, надіславши документи на адресу органу ПФ;
- online — через вебпортал електронних послуг ПФ, мобільний застосунок «Пенсійний фонд» чи через Портал Дія.
Нагадуємо, Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі затвердив Кабмін постановою від 17.04.2019 № 373.
Середню зарплату тепер визначаємо за місячний період, а не квартальний. Податкову декларацію теж не обов’язково подавати саме як квартальну. Ці зміни актуальні для критичних підприємств, які поновлюють свій статус. Не обійшлося без змін у строках, коли подавати заяву на анулювання відстрочки. Про зміни, що працюють із 5 березня, — в коментарі експерта