Як відобразити в реєстрі податкових накладних попередню оплату за послуги неплатника ПДВ

Стаття-подарунок від системи «Експертус Головбух» 
Зміст статті:

ПРОБЛЕМА

Підприємство — платник ПДВ отримує послуги у неплатника ПДВ. Який документ є підставою відображення такої операції у реєстрі податкових накладних?

РІШЕННЯ

Згідно з пунктами 201.10 та 201.11 Податкового кодексу України документами, на підставі яких здійснюється облік операцій із придбання товарів/послуг, є товарні чеки або інші розрахункові документи, що засвідчують факт сплати ПДВ у зв’язку з придбанням товарів/послуг, або первинні документи, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Заповнення ІІ Розділу реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі — Реєстр) визначено у пункті 1 розділу ІV Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 22.09.2014 № 958 (далі — Порядок № 958).

Отже, у розділу II Реєстру відображаються:

  • отримані податкові накладні;

  • розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної;

  • митні декларації на ввезення товарів;

  • інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій із придбання товарів/послуг.

Таким чином, у графі 5 розділу ІІ Реєстру необхідно вказати номер платіжного документа, за яким було внесено попередню оплату. Документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на митній території Україниу неплатника ПДВ, відображається в Реєстрі з позначенням НП (п. 2 розд. ІV Порядку № 958).

Підготовлено членами Експертної ради системи «Експертус Податки»


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"


Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді