23-24 квітня 2018 року в Києві відбулася Всеукраїнська конференція партнерів розробника таких відомих українським бухгалтерам програмних продуктів як M.E.Doc, СОТА та інші. Девізом конференції було обрано слоган «Час твоїх досягнень та нових ідей», який в повній мірі відображає підхід розробника до впровадження нововведень в свої продукти. Зокрема, мова йшла про зміни, які торкнулися програми M.E.Doc.
Втрата первинних документів через руйнування офісу
M.E.Doc вдосконалюється
Програму M.E.Doc вибирає більшість підприємств в Україні, тому розробник піклується про те, щоб вона була функціональною, надійною і зручною для користувачів.
З метою побудови комплексної системи безпеки програми розробник веде співпрацю з досвідченими фахівцями з кібербезпеки: Володимиром Стираном з «Бережа Сек'юріті», експертами компаній RMRF Technology, Enjoy security. І у цієї співпраці вже є результати! Програма M.E.Doc за результатами експертизи Держспецзв'язку отримала позитивний експертний висновок в сфері технічного захисту інформації рівня Г3.
M.E.Doc став ближчим для малого бізнесу. Тепер в програмі є можливість відправляти контрагентам до 50-ти первинних документів в місяць безкоштовно. Тобто ФОП і підприємства з невеликим місячним оборотом документів можуть налагодити процес електронного обміну зі своїми партнерами і клієнтами, навіть не оплачуючи ліцензію для документообігу. Великі ж підприємства можуть використовувати цю можливість для того щоб оцінити зручність обміну електронними документами за допомогою програми.
Ще одним важливим впровадженням для користувачів продукту стала поява безпосередньо в програмі інформаційно-правового сервісу. У цьому розділі програми можна буде відстежувати найактуальніші для бухгалтера новини, які стосуються змін законодавства, ведення бухгалтерського та податкового обліку та подання звітності.
Але зміни торкнулися не тільки програми M.E.Doc. Вдосконалили і інші програмні рішення, призначені для електронного документообміну. Серед них веб-сервіс СОТА — вибір бухгалтерів і підприємців, які цінують мобільність і можливість працювати поза офісом. А також FlyDoc — спеціальний модуль для 1С, який дозволяє проводити обмін первинними документами безпосередньо з цієї популярної бухгалтерської системи.
Широкий вибір цих розробок здатний задовольнити вимоги будь-якого підприємства в обмін електронними документами. Придбати ці програмні продукти, а також отримати кваліфіковану консультацію по ним можна в крамницях «Твій час», а також у дилерів і дистриб'юторів — адже партнерська мережа Linkos group налічує 650 представництв по всій Україні.
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"