Як стати цінним фахівцем
Національна сертифікація бухгалтерів — 2025
У всі часи підприємців умовно можна було розділити на три категорії.
Одні вважали бухгалтера непотрібним і вельми затратним доважком до бізнесу, тож намагалися найняти такого спеціаліста якомога дешевше. Попит породив пропозицію, і протягом певного періоду на ринку праці бухгалтерами стали називати себе всі, хто бачив калькулятор, а в податківців невдовзі почалися «жнива» — то був небачений «урожай» порушень і відповідно штрафів. Такі «фахівці» у бухгалтерії є і нині, вони опускають ціни на свої послуги до дна, не пояснюючи підприємцям, що просять низьку зарплату, бо якість їхніх послуг низька.
Другі бізнесмени намагаються звести весь облік до того, аби раз у квартал забігти в аутсорсингову компанію та відправити звіти. Насправді немає нічого поганого в аутсорсингових послугах, та не всі підприємці розуміють, що одних лише звітів для поняття «якісна бухгалтерія» недостатньо.
І нарешті бізнесмени з третьої категорії, які цінують штатних бухгалтерів і дбають і про добробут, і про розвиток своїх фахівців. Безумовно, таких підприємців — меншість, проте бухгалтеру, який хоче працювати у великій компанії і не за три копійки, потрібно професійно рости та регулярно підвищувати свою кваліфікацію.
З 2019 року в Україні з’явилася Вища школа Головбуха — унікальний онлайн ресурс із програмами для підвищення кваліфікації. Детально з програмами, які оновлюються синхронно із законодавчими змінами, можна ознайомитися на сайті школи.
- Національна сертифікація бухгалтерів — 2025 ⏩
- Професійна сертифікація за МСФЗ ⏩
- Національна сертифікація головбуха медичного КНП — 2025 ⏩
- ПДВ: від азів до майстерності ⏩
- Розрахунок зарплати, звітність, перевірки ⏩
- РРО: робота, помилки та штрафи ⏩
- ФОП-єдиноподатник: практикум для бухгалтера та підприємця ⏩
- Благодійні організації: практикум з обліку та оподаткування ⏩
Після закінчення навчання отримаєте сертифікат про підвищення кваліфікації, а ваше прізвище значитиметься в реєстрі поряд із іншими компетентними фахівцями. Це вагомий аргумент і в резюме, і в розмові з шефом стосовно підвищення.
Якщо залишилися сумніви чи запитання, служба підтримки клієнтів допоможе Вам із вибором. Телефонуйте на номер 0 800 21 12 20!