Подати заяву на базову соціальну допомогу можна у Дії

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
У застосунку Дія вже можна оформити базову соціальну допомогу. Це новий вид соціальної підтримки, що об'єднує 5 виплат в одну

Подати заяву на базову соціальну допомогу можна у Дії

Базова соціальна допомога — це щомісячна виплата, яка об’єднує кілька видів державної підтримки. Замість п’яти різних заяв і походів у держустанови тепер достатньо кількох кліків у Дії.

Для кого працює послуга?

  • сім'ї, які отримують державну допомогу малозабезпеченим;
  • одинокі матері та батьки, які мають допомогу на дітей;
  • сім'ї з тимчасовою допомогою на дітей, якщо інший з батьків не сплачує аліменти.

Як отримати допомогу:

  • оновіть та авторизуйтеся в застосунку Дія;
  • далі: Сервіси — Допомога від держави — Базова соціальна допомога — Отримати допомогу;
  • дочекайтеся сповіщення з розрахунком щомісячної суми;
  • якщо погоджуєтесь, тисніть Подати заяву та оберіть Дія.Картку для виплат;
  • перевірте заяву та підтвердьте, що відмовляєтеся від інших видів допомоги — вони об’єднаються в одну виплату;
  • засвідчіть заяву Дія.Підписом та надішліть запрошення повнолітнім членам родини;
  • коли всі підписи зібрані — заява автоматично надсилається;
  • після схвалення отримаєте сповіщення про призначення допомоги.

За інформацією ДІЯ

 

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image88

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
134

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204223

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24852

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
84

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді