Переплачені аванси з податку на прибуток за обмінники не повертають
Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Платники, які провадять діяльність з торгівлі валютними цінностями у готівковій формі, зобов’язані сплачувати авансові внески з податку на прибуток підприємств за кожний пункт обміну іноземної валюти, внесений до Реєстру пунктів обміну іноземної валюти станом на перше число поточного місяця (п. 137.11 Податкового кодексу України; ПК).
Авансові внески з податку на прибуток підприємств, що підлягає сплаті до бюджету платниками, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями у готівковій формі, визначають у порядку, передбаченому пунктом 141.13 ПК.
Щомісячний авансовий внесок з податку на прибуток за кожний пункт обміну іноземної валюти становить фіксовану суму в євро за офіційним курсом НБУ на перше число першого місяця кварталу, зокрема:
- у місті Києві — еквівалент 700 євро;
- у населених пунктах, чисельність населення яких перевищує 50 тисяч осіб (крім міста Києва) — еквівалент 600 євро;
- у інших населених пунктах або за їх межами — еквівалент 200 євро.
Якщо сума авансового внеску, попередньо сплаченого протягом звітного (податкового) року, перевищує суму нарахованого податкового зобов’язання за такий податковий (звітний) рік, суми такого перевищення не зменшують податкові зобов’язання наступних податкових (звітних) періодів.
Сума сплачених авансових внесків з податку на прибуток:
- не підлягає поверненню платнику як надміру та/або помилково сплачені податкові зобов’язання;
- не може бути зарахована в рахунок інших податків і зборів (обов’язкових платежів);
- на неї не поширюються положення статті 43 ПК.
Джерело: ДПС в Івано-Франківській області
