Держбюджет-2020 прийнято: основні показники

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Парламент прийняв Державний бюджет на 2020 рік. 280 депутатів підтримали основний фінансовий документ країни, запропонований Урядом.

Держбюджет-2020 прийнято: основні показники

Законом встановлено у 2020 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі:

  • з 1 січня 2020 року — 2027 грн;
  • з 1 липня — 2118 грн;
  • з 1 грудня — 2189 грн.

МІНІМАЛЬНА ЗАРПЛАТА 2020

Для основних соціальних і демографічних груп населення прожитковий мінімум на одну особу:

дітей віком до 6 років:

  • з 1 січня 2020 року - 1779 грн;
  • з 1 липня - 1859 грн;
  • з 1 грудня - 1921 грн;

дітей віком від 6 до 18 років:

  • з 1 січня 2020 року — 2218 грн;
  • з 1 липня — 2318 грн;
  • з 1 грудня — 2395 грн;

працездатних осіб:

  • з 1 січня 2020 року — 2102 грн;
  • з 1 липня — 2197 грн;
  • з 1 грудня - 2270 грн;

осіб, які втратили працездатність:

  • з 1 січня 2020 року — 1638 грн;
  • з 1 липня — 1712 грн;
  • з 1 грудня — 1769 грн.

Розмір мінімальної зарплати у 2020 році становитиме:

  • у місячному розмірі: з 1 січня — 4723 гривні (на 550 грн більша ніж у 2019 році - 4173 грн);
  • у погодинному розмірі: з 1 січня — 28,31 гривні (на 3,18 грн більше, ніж у 2019 році).

Законом встановлено, що у 2020 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму для призначення допомоги відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних соціальних і демографічних груп населення становить:

  • для працездатних осіб — 25%;
  • для дітей: з 1 січня 2020 року — 85%, з 1 липня 2020 року —130%;
  • для осіб, які втратили працездатність, та осіб з інвалідністю — 100% відповідного прожиткового мінімуму.

За матеріалами ВРУ

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Прожитковий мінімум на 2027 рік: найважливіші цифри для бухгалтера

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Цю гарантію закріплено у частині третій статті 46 Конституції України. Розглянемо, яким буде прожитковий мінімум у 2027 році, розміри якого згодом визначить Держбюджет 2027
12987

Мінімальна заробітна плата 2027: розмір, податки та виплати

Мінімальна зарплата на весь 2027 рік планується у розмірі 9 546 грн на місяць. На що впливатиме планова мінімальна зарплата у 2027 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — у цьому огляді
8586

Понаднормові години: оплата

Як оплачується робота в понадурочний час, як розраховуються понаднормові години та правила для понаднормових годин під час воєнного стану, обмеження понаднормових годин за часом та виконавцями, коли понаднормові години дозволені, — відповіді на ці питання в огляді
16379

Розрахунок заробітної плати 2026: приклади, формули, податки

У 2026 році роботодавець має враховувати оновлені правила розрахунку зарплати: змінені підходи до середньої, премій, податків і нюансів під час війни. У цій консультації — повний гід для бухгалтера: як правильно нарахувати зарплату, утримати ПДФО та військовий збір, виплатити лікарняні й доплати. Усе пояснюємо з прикладами, таблицями та посиланнями на норми
2163294

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

24.06.2026 Верховна Рада отримала підписаний Президентом Закон України від 10.06.2026 № 4908-IX, що вносить зміни до Закону «Про Державний бюджет України на 2026 рік» від 03.12.2025 № 4695-IX. На які показники він спирається бюджет 2026 року та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
11409

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді