Оцінка податківцями змісту рекламних матеріалів є перевищенням їхньої компетенції

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Оцінка змісту рекламних матеріалів, який визначається платником самостійно під час провадження ним господарської діяльності, є втручанням податкового органу в таку діяльність

Під рекламними засобами слід розуміти будь-які засоби, що використовуються для реклами до її споживача в будь-якій формі та в будь-який спосіб. Законодавство не обмежує у способах проведення реклами. Тобто будь-яка інформація (усна, письмова), що містить у собі дані про підприємство, товар та його господарську діяльність, є рекламою.

Тому доводи податківців щодо завищення підприємством витрат та завищення податкового кредиту по отриманих від його контрагента послугах з реклами визнано судами безпідставними. А прийняті на підставі них податкові повідомлення-рішення — протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Висновок про невідповідність інформації, що міститься у рекламному банері, є таким, що зроблений з перевищенням визначеної законом компетенції податкового органу. Адже оцінка змісту рекламних матеріалів, який визначається платником самостійно під час провадження ним господарської діяльності, є втручанням податкового органу в таку діяльність. У межах здійснення податкового контролю податковий орган лише перевіряє реальність операцій з придбання рекламних товарів та послуг, наявність у платника належним чином оформлених первинних документів на підтвердження факту понесення витрат за цими операціями. Однак без оцінювання доцільності такої реклами, її ефективності, впливу змістового наповнення такої реклами на результат діяльності платника.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

КВЕДи для ІТ-фахівців і програмістів: як обрати

Більшість ФОП у сфері IT працюють на єдиному податку. Неправильні коди КВЕД, які вказані при реєстрації, загрожують примусовим переведенням на загальну систему оподаткування, коли сплачувати доведеться суму податків суттєво більшу. Дана стаття допоможе обрати потрібні КВЕДи програмістам, проджект-менеджерам, HR-спеціалістам, та іншим фахівцям IT-сфери
80

Новорічні подарунки працівникам: облік, податки, приклади

Роботодавці, які придбавали за власні кошти новорічні подарунки для працівників та/або їхніх дітей, повинні їх правильно оподаткувати. У консультації наказ про видачу подарунків зразок, нарахування податку на прибуток, ПДВ, ПДФО, військового збору та ЄСВ
66864

Як оформити новорічну премію: податки, документи, варіанти

У кінці року роботодавці традиційно хочуть подякувати команді — і найчастіше роблять це новорічною премією. Розбираємо два варіанти, як правильно її оформити, та показуємо, як це працює на прикладах
2254

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді