Придбання товарів чи послуг для потреб офісу: наслідки з ПДВ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Суми ПДВ, сплачені під час придбання товарів/послуг, необхідних для трудових, господарсько-адміністративних і санітарних потреб підприємства (мийні, очисні, дезінфекційні засоби, туалетний папір, одноразові рушники та інше), для потреб офісу (бутильована питна вода та послуги з оренди кулера для бутильованої питної води), включають до складу податкового кредиту за наявності документального підтвердження.

Підтвердженням є податкові накладні / розрахунки коригування до таких податкових накладних, зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН).

Разом з тим платник ПДВ зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання, скласти не пізніше останнього дня звітного періоду та зареєструвати в ЄРПН у встановлені терміни зведену податкову накладну за активами, які призначають або починають використовувати в операціях, що не є господарською діяльністю (пп. «г» п. 198.5 Податкового кодексу України).

Для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 01.07.2015 такі зведені податкові накладні складають і реєструють у ЄРПН у разі, якщо під час придбання або виготовлення таких активів суми ПДВ були включені до складу податкового кредиту.

Лист ГУ ДФС у м. Києві від 24.03.2017 № 6305/10/26-15-12-01-18

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18794

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
145165

Одиниця виміру послуг і робіт у податковій накладній і первинці: «послуга», «грн», штуки…

Які вимоги до одиниць виміру у первинних документах, які одиниці виміру для послуг використовувати у податковій накладній, що таке кількісні і вартісні вимірники, коли щодо послуг використовуються одиниці виміру «грн» і «послуга», як виправити помилку в одиниці виміру — відповіді ці та інші пов’язані питання знайдете у консультації
91518

Таблиця даних платника податків 2025: як правильно заповнити та подати

Таблиця даних платника податків — це та додаткова інформація, яку подає платник ПДВ з метою убезпечити себе від блокування податкової накладної чи розблокувати таку, якщо її реєстрація уже призупинена. Сьогодні в консультації про нюанси заповнення та подання цього документа з урахуванням останніх роз’яснень ДПС.
242343

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді