Суми ПДВ, сплачені під час придбання товарів/послуг, необхідних для трудових, господарсько-адміністративних і санітарних потреб підприємства (мийні, очисні, дезінфекційні засоби, туалетний папір, одноразові рушники та інше), для потреб офісу (бутильована питна вода та послуги з оренди кулера для бутильованої питної води), включають до складу податкового кредиту за наявності документального підтвердження.
Підтвердженням є податкові накладні / розрахунки коригування до таких податкових накладних, зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН).
Разом з тим платник ПДВ зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання, скласти не пізніше останнього дня звітного періоду та зареєструвати в ЄРПН у встановлені терміни зведену податкову накладну за активами, які призначають або починають використовувати в операціях, що не є господарською діяльністю (пп. «г» п. 198.5 Податкового кодексу України).
Для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 01.07.2015 такі зведені податкові накладні складають і реєструють у ЄРПН у разі, якщо під час придбання або виготовлення таких активів суми ПДВ були включені до складу податкового кредиту.
Лист ГУ ДФС у м. Києві від 24.03.2017 № 6305/10/26-15-12-01-18