Право підпису: кому делегувати та як оформити
«Я сподіваюсь, що вже цього року ми зможемо запровадити електронні довіреності. Можна буде відправити електронною формою її на будь-який e-mail і просто там, де треба, показати. І не потрібно буде витрачати час та гроші на пересилання паперових документів», — розповів Д. Дубілет в ефірі «Сніданку з 1+1».
За його словами, фізична присутність тепер не потрібна. «Чому мені дуже подобається цей проєкт? Тому що для нього взагалі не потрібно жодних витрат. У нотаріусів вже є все обладнання, просто потрібно дописати кілька рядків у законі, впевнитись в тому, що ті, хто беруть довіреності, прийматимуть в електронній формі також, і це не складно — проєкт працюватиме», — пояснив міністр Кабміну.

Така послуга у нотаріуса не буде коштувати дорожче.
«Ми прописуємо у законі те, що коли нотаріус робить нотаріальну довіреність, за бажанням клієнта він зможе безкоштовно отримати ще й електронну довіреність», — додав Д. Дубілет.
► чк податківці штрафуватимуть у 2020 році за несвоєчасну реєстрацію ПН ► на що чекати платникам податку на прибуток ► які зміни для ФОПів запрацюють із 01.01.2020, а які — з 01.01.2021 ► з якими зарплатними показниками працюватимемо з 01.01.2020 ► чи бути об’єднаній звітності з ПДФО та ЄСВ ► чи з’являться електронні листки непрацездатності ▲КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА▲
За матеріалами ТСН
Чи є зараз ліміт доходу для ФОП, який дозволяє не встановлювати РРО/пРРО? Чи можна ФОП не встановлювати РРО/пРРО, якщо клієнти розраховуються безготівково — платіжними картками, зокрема через систему WayForPay, LiqPay чи подібні?
Річний перерахунок ПДВ за 2025 рік потрібен тим, хто має одночасно й оподатковувані, й неоподатковані податком доходи. Такі платники нараховують компенсуючі податкові зобов’язання з ПДВ, а потім проводять їхнє уточнення, тобто перерахунок ПДВ в кінці року. У консультації мова піде про те, як здійснити такий перерахунок, скласти розрахунок коригування до компенсуючих податкових накладних та як відобразити все це у податковій декларації
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації