Формування витрат і податкового кредиту без правильно оформлених первинних документів неможливе

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Фахівці ДФС розглянули питання щодо віднесення до податкового кредиту сум ПДВ та формування витрат на підставі актів наданих послуг, податкових накладних, не підписаних (не прийнятих) покупцем через незгоду з ціною послуг

Фахівці ДФС розглянули питання щодо віднесення до податкового кредиту сум ПДВ та формування витрат на підставі актів наданих послуг, податкових накладних, не підписаних (не прийнятих) покупцем через незгоду з ціною послуг.

Для покупця послуг підставою для нарахування сум ПДВ, що відносяться до податкового кредиту, є податкова накладна, складена продавцем та зареєстрована в ЄРПН. Водночас підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій (у цьому випадку — акт наданих послуг).

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Платникам податків забороняється формувати показники податкової звітності на підставі даних, не підтверджених первинними документами.

Також податківці нагадали, що ціна постачання товару/послуги визначається сторонами договору постачання. А спори, що виникають між суб’єктами господарювання щодо умов договору, вирішуються в порядку, передбаченому умовами договору, або в судовому порядку.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форми документів для проведення інвентаризації та обліку її результатів

Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
91954

Резерв премій за підсумками року: створюємо та коригуємо

Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
10285

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39199

Як оформити новорічну премію у 2025 році: податки, документи, варіанти

У кінці року роботодавці традиційно хочуть подякувати команді — і найчастіше роблять це новорічною премією. Розбираємо два варіанти, як правильно її оформити, та показуємо, як це працює на прикладах
102

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді