⚡️ Електронні трудові книжки: врахуйте це прямо зараз
Лист ПФУ від 23.04.2021 № 2800-050101-8/19625
Користувачів електронних послуг на вебпорталі ПФУ реєструють на підставі заяв, складених за формою згідно з додатками 2, 3 Положення 13-1, поданих до органу ПФУ особисто з пред'явленням документів, що посвідчують особу. У разі подання заяв через уповноваженого представника до заяви додають документи, що підтверджують його повноваження.
При реєстрації юросіб-страхувальників як користувачів послуг вебпорталу ПФУ обов'язково вказують:
- повне найменування юридичної особи (страхувальника);
- дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- код за ЄДРПОУ.
Водночас, страхувальників, які мають кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП), реєструють автоматично. На авторизацію користувача як страхувальника за КЕП на вебпорталі мають право особи, яким надано право підпису як керівництву підприємства, або за допомогою кваліфікованої електронної печатки підприємства.