Аби дізнатись про хід виконавчого провадження, скористайтесь Автоматизованою системою виконавчого провадження
Судові витрати: як облікувати й оподаткувати
Саме в ній реєструють виконавчі документи, документи виконавчого провадження та фіксують всі виконавчі дії.
Автоматизована система виконавчого провадження — це комп'ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу.
Вільний та безоплатний доступ до інформації автоматизованої системи виконавчого провадження забезпечує Мінюст у мережі на своєму офіційному веб-сайті за допомогою індивідуального ідентифікатора доступу. Перегляд, пошук, копіювання та роздрукування інформації доступний без обмежень та цілодобово.
Пошук інформації через веб-сайт здійснюйте за такими параметрами:
- ПІБ (за його наявності),
- число, місяць, рік народження боржника-фізособи та ПІБ (за його наявності) стягувача-фізособи;
- найменування, ідентифікаційний код в Єдиному держреєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань для юрособи-боржника та стягувача;
- УНЗР (унікальний номер запису у реєстрі) стягувача-фізособи, боржника-фізособи (за наявності);
- номер виконавчого провадження.
Також АСВП забезпечує автоматизований арешт коштів боржника за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів у порядку, визначеному Мінюстом за погодженням з НБУ.
За інформацією Центрального міжрегіонального управління Мінюсту
Роботодавці інколи намагаються покращити умови праці для працівників, але це може спричинити для них неочікувані штрафи. Підкажемо, що податківці вважають додатковим благом і чи можна уникнути податкових ризиків, коли надаєте працівникам додаткові послуги або товари
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів