Згідно з обчисленнями Мінсоцполітики, розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць — 7 064,62 грн (8 089,28 грн — з урахуванням суми обов’язкових платежів)
Мінсоцполітики надало інформацію щодо фактичного розміру прожиткового мінімуму:
- на одну особу;
- а також для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення.
Розрахунки проведені у цінах червня 2024 року, з урахуванням положень статті 5 Закону України «Про прожитковий мінімум» від 15.07.1999 № 966-XIV.
Так, розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць — 7 064,62 грн (8 089,28 грн — з урахуванням суми обов’язкових платежів).
За інформацією Федерація професійних спілок України
Розповімо, чому вигідно провести інвентаризацію до 31 грудня поточного року
У консультації про те, скільки добових можна виплатити, чим обґрунтувати підвищені добові та як оподатковувати добові, що нараховані понад податкову норму
Роботодавці мають добру традицію дарувати своїм працівникам та їхнім дітям подарунки у негрошовій формі, особливо — напередодні зимових свят. Розберемо, які особливості оподаткування подарунків працівникам у натуральній формі
Як рахувати тривалість відпустки, коли вона містить святкові і неробочі дні. Як показати їх, а також звичайні вихідні у табелі обліку робочого часу, чи треба оплачувати вихідні, святкові і неробочі дні у відпустці – відповімо на ці питання
Держстат оприлюднив індекс інфляції за жовтень 2026. У статті знайдете актуальний індекс інфляції та індекс споживчих цін 2026 у таблицях