Як подати заявку на отримання компенсації — дивіться в інфографіці
Роботодавці можуть отримати компенсацію за облаштування робочого місця для працівника з інвалідністю.
Розмір компенсації:
- до 106,5 тис. грн для осіб з інвалідністю I групи;
- до 71 тис. грн для осіб з інвалідністю II групи.
Держава відшкодовує витрати на купівлю обладнання для комфортного та безпечного робочого місця:
- спеціалізовані меблі (наприклад, крісла, поручні);
- транспортери для піднімання сходами;
- допоміжні засоби для компьютерів (тактильні дисплеї, брайлівські клавіатури);
- підйомні платформи;
- засоби для відтворення звуку тощо.
Як подати заявку на компенсацію?
Спершу працевлаштуйте людину з інвалідністю та облаштуйте для неї робоче місце. Далі упродовж 90 днів подайте заяву на компенсацію.
Як подати заявку онлайн на порталі Дія?
- Заповніть заяву з даними працевлаштованої особи.
- Додайте документи, що підтверджують працевлаштування та купівлю обладнання.
- Підпишіть заяву електронним підписом.
- Очікуйте на повідомлення про надання компенсації в особистому кабінеті та на пошту.
Урядовці запропонували компенсувати витрати на допоміжні засоби, які підприємства закуповують, щоб облаштовувати робочі місця для новоприйнятих працівників з інвалідністю. Хто з роботодавців може отримати компенсацію, на яких умовах і які документи підготувати, пояснює експерт
Заяву також можете подати і офлайн. Для цього:
- зверніться до регіонального центру зайнятості;
- напишіть заяву на компенсацію витрат;
- додайте документи, що підтверджують купівлю обладнання (договір, рахунок-фактура (рахунок, квитанція, накладна тощо));
- очікуйте на зворотній зв'язок про ухвалене рішення.
Повідомлення про рішення щодо компенсації надійде протягом 10 днів.
Кошти надійдуть протягом 5 робочих днів після схвалення заяви.
За інформацією КМУ
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів