Скільки КЕП можна використовувати для подання звітності

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Для подання звітності до контролюючого органу платник податків має визначити один особистий ключ кваліфікованого електронного підпису

Скільки КЕП можна використовувати для подання звітності

Керівник зобов’язаний для надання кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, на електронні документи при їх передачі до контролюючого органу використовувати особистий ключ, кваліфікований сертифікат якого надав керівник до контролюючого органу першим будь - яким електронним документом або повідомленням про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (абз. 4 п. 1 розд. ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557).

При надсиланні платником податків першого електронного документа в контролюючому органі фіксують інформацію щодо електронного цифрового підпису (далі — ЕЦП), який використав платник.

У подальшому до завершення терміну дії даного ЕЦП суб’єкт господарювання може використовувати тільки його для підписання та надсилання документів до контролюючого органу.

Як працювати з електронною звітністю

У випадку пошкодження ЕЦП, втрати пароля до нього або настання інших обставин, що унеможливлюють використання особистого підпису платник може:

  1. Надати інформацію щодо нового кваліфікованого сертифіката електронного підпису за допомогою Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП (код форми J/F1391103).
  2. Скасувати ЕЦП, яким надіслав перший документ, та подати до контролюючого органу документ за допомогою нового кваліфікованого сертифіката підпису.

За потреби можна подати Запит про стан розрахунків з бюджетом (код форми J/F 1300204) та зафіксувати новий ключ.

За інформацією ДПС у Волинській області

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медзаклад отримав кошти від НСЗУ: відображаємо у бухгалтерському обліку

У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
36396

Прожитковий мінімум 2025: розмір, таблиця

Прожитковий мінімум — це показник, який використовують у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів, а також в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум 2025/2026, — в огляді
23715

Військовий збір для ФОП 2 групи у 2025 році: ставки, строки сплати, пільги

З 1 січня 2025 року ФОПи другої групи на єдиному податку стали платниками військового збору. Це новий обов’язок, який торкнеться і тих, хто раніше ніколи не сплачував цей платіж за себе. Розповідаємо, скільки і коли сплачувати, хто має пільги та в яких випадках можна не платити військовий збір
25

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
99

Заява на компенсацію за невикористану відпустку: зразок 2025

Заява на компенсацію за невикористану відпустку — обов’язковий документ, якщо працівник не скористався відпочинком і хоче отримати за нього гроші. Пояснюємо, коли можна подати таку заяву, які дані обов’язково вказати та даємо готовий зразок 2025 у Word
65

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді