Скільки КЕП можна використовувати для подання звітності

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Для подання звітності до контролюючого органу платник податків має визначити один особистий ключ кваліфікованого електронного підпису

Скільки КЕП можна використовувати для подання звітності

Керівник зобов’язаний для надання кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, на електронні документи при їх передачі до контролюючого органу використовувати особистий ключ, кваліфікований сертифікат якого надав керівник до контролюючого органу першим будь - яким електронним документом або повідомленням про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (абз. 4 п. 1 розд. ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557).

При надсиланні платником податків першого електронного документа в контролюючому органі фіксують інформацію щодо електронного цифрового підпису (далі — ЕЦП), який використав платник.

У подальшому до завершення терміну дії даного ЕЦП суб’єкт господарювання може використовувати тільки його для підписання та надсилання документів до контролюючого органу.

Як працювати з електронною звітністю

У випадку пошкодження ЕЦП, втрати пароля до нього або настання інших обставин, що унеможливлюють використання особистого підпису платник може:

  1. Надати інформацію щодо нового кваліфікованого сертифіката електронного підпису за допомогою Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП (код форми J/F1391103).
  2. Скасувати ЕЦП, яким надіслав перший документ, та подати до контролюючого органу документ за допомогою нового кваліфікованого сертифіката підпису.

За потреби можна подати Запит про стан розрахунків з бюджетом (код форми J/F 1300204) та зафіксувати новий ключ.

За інформацією ДПС у Волинській області

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яким документом підтвердити дату отримання РК на зменшення ПДВ

Дізнайтеся, які документи допоможуть оскаржити штраф за несвоєчасну реєстрацію РК, що постачальник складає на зменшення податкових зобов’язань, а реєструє — покупець. У відео ознайомимо вас із правовою позицією Верховного Суду, який цілком на боці платників податків
21

Єдиний податок 2025: ставки, групи, ліміти, звітність і сплата для ФОП

Що таке єдиний податок? Єдиний податок передбачає звільнення від сплати деяких податків, більш прості підходи до ведення обліку та звітності. На ньому можуть перебувати як юрособи, так і фізособи-підприємці. Про групи єдиного податку в 2025 році, про єдиний податок і воєнний стан, хто може перебувати на кожній з них та за яких умов, а хто взагалі не має права бути єдинником — у цьому огляді
313951

Як не нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання під час списання загиблих посівів

За яких умов можна не нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання у разі знищення або втрати товарів під час воєнного стану? Як уникнути нарахування компенсувальних ПДВ-зобов’язань, якщо списуєте не тільки придбані з ПДВ товари, а й послуги? Розповімо
32

Наказ про відрядження: як оформити у 2025 році + зразок

Наказ про відрядження працівника — це документ, без якого службову поїздку офіційно не визнають. Розповідаємо, що обов’язково зазначити в такому наказі, як оформити відрядження в Україні та за кордоном і де скачати актуальний зразок
2219

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді