Чи підлягають амортизації у податковому обліку витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів?

644

Запитання

Чи підлягають амортизації у податковому обліку витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів та чи враховується сума такої амортизації при коригуванні фінансового результату до оподаткування?

Відповідь

Витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів, що збільшують майбутні економічні вигоди, які спочатку очікувалися від їх використання, у податковому обліку відображаються як окремий об’єкт групи 9 «інші основні засоби» з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Водночас при визначенні об’єкта оподаткування платники податку – орендарі на підставі положень абзацу другого п. 138.1 та абзацу другого п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) мають збільшити фінансовий результат до оподаткування на суму нарахованої амортизації вартості поліпшення (ремонту) орендованих основних засобів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності та зменшити фінансовий результат до оподаткування на суму розрахованої амортизації вартості поліпшення (ремонту) орендованих основних засобів відповідно до п. 138.3 ст. 138 ПКУ.

Читайте повний текст

ЗІР, категорія 102.05


Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Амортизація основних засобів: порядок нарахування, бухоблік

У національних стандартах є п'ять методів амортизації для основних засобів і два — для малоцінних необоротних матеріальних активів. Кожен із них має переваги й недоліки. Розбираємо, коли доцільно використовувати той чи той метод амортизації, чому переважно використовують прямолінійний метод, а також приклади розрахунку та нарахування амортизації в бухгалтерському обліку
157993

Облік токенів — захищених носіїв електронного підпису

Токен — це захищена флешка, що є носієм кваліфікованого електронного підпису (ключа до нього). Чи обов’язково електронний підпис, який використовуєте під час подання податкової звітності, зберігати на захищеному носії-токені? Як відобразити токен у бухгалтерському обліку? Пропонуємо відповіді на ці запитання
34159

Товарний облік у ФОП: як організувати

Товарний облік — звична річ для ФОПів. Та чи впевнені ви, що організували облік товарних запасів в усіх необхідних випадках? Про¬аналізуємо нормативку, наголосимо на документації, розберемо практичні ситуації
46699

Бухгалтерський облік у будівництві

Які особливості має бухгалтерський облік у будівельній сфері, організація, оподаткування та нормативно-правове регулювання, призначення субрахунків 238 і 239 та відображення їх у балансі, приклад обліку доходів за довгостроковим будівельним контрактом — у цьому огляді
719