Чи підлягають амортизації у податковому обліку витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів?

409

Запитання

Чи підлягають амортизації у податковому обліку витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів та чи враховується сума такої амортизації при коригуванні фінансового результату до оподаткування?

Відповідь

Витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів, що збільшують майбутні економічні вигоди, які спочатку очікувалися від їх використання, у податковому обліку відображаються як окремий об’єкт групи 9 «інші основні засоби» з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності та несплату податків

Водночас при визначенні об’єкта оподаткування платники податку – орендарі на підставі положень абзацу другого п. 138.1 та абзацу другого п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) мають збільшити фінансовий результат до оподаткування на суму нарахованої амортизації вартості поліпшення (ремонту) орендованих основних засобів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності та зменшити фінансовий результат до оподаткування на суму розрахованої амортизації вартості поліпшення (ремонту) орендованих основних засобів відповідно до п. 138.3 ст. 138 ПКУ.

Читайте повний текст

ЗІР, категорія 102.05

Вебінар для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

20-ОПП: зразок заповнення форми

Існує спеціальне обов’язкове повідомлення про об’єкти, які є джерелом доходу платника податку, або такі, що пов’язані з оподаткуванням, наприклад легкові автомобілі, земельні ділянки, а також кіоски, магазини та інші торговельні точки тощо. Це так звана форма 20-ОПП. Коли її подавати, які наслідки за неподання, невірну чи помилкову інформацію в ній, як її слід заповнювати та коли оновлювати, – у консультації експерта на конкретних зразках для різних ситуацій
292022

Необоротні активи підприємства

Необоротні активи є у кожного підприємства. Що це? Якими вони бувають і чому так називаються? Їх приклади, особливості бухобліку та відображення у фінзвітності. Про усе це у консультації
65199

Дефектний акт: зразок

Розглядаємо, що таке дефектний акт, наводимо зразок дефектного акта та аналізуємо законодавчі правила, за якими дефектний акт слід використовувати у будівництві
83484

Нематеріальні активи: облік, приклади, проведення

Що таке нематеріальні активи? Нематеріальні активи — це ресурси підприємства, що не мають матеріальної форми, але очікується, що вони приноситимуть економічні вигоди протягом більше року. Нематеріальні активи можна придбати, створити власними силами, отримати безоплатно або у процесі обміну на інші активи. Розглянемо облік нематеріальних активів для всіх цих ситуацій
66882