Чи можна надсилати звернення громадян та запити на отримання публічної інформації через розділ «Контакти»?
Запитання
Чи можна надсилати звернення громадян та запити на отримання публічної інформації через розділ «Контакти» субсайтів офіційного веб-порталу ДФС чи офіційного веб-порталу ДФС та який термін їх розгляду?
Відповідь
Звернення громадян у вигляді скан-копій чи фотокопій звернень з підписом заявника із зазначенням дати та запити на отримання публічної інформації без підпису можуть надсилатися на адреси, зазначені в розділі «Контакти» субсайтів офіційного веб-порталу ДФС чи офіційного веб-порталу ДФС.
При цьому відповідь на звернення громадян або запити на отримання публічної інформації надається контролюючим органом на електронну адресу, зазначену у зверненні у терміни, визначені, зокрема ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» – для надання відповіді на звернення громадян та ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації.
ЗІР, категорія 135.05