На думку ДРС, даний законопроєкт містить норми, які призведуть до зарегульованості та бюрократизації у сфері вантажних перевезень.
Свої зауваження служба направила до Комітету ВРУ. Зокрема, наголосила на важливості цифровізації бізнес-процесів та усунення зайвих бюрократичних процедур.
Нагадуємо, проєкт передбачає зміни до Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-III в частині:
- визначення термінів, пов’язаних із впровадженням цифрових технологій у сфері автомобільних вантажних перевезень. Серед таких: платформа електронного документообігу, оператор платформи електронного документообігу, товарно-транспортна накладна в електронній формі (далі — е-ТТН), реєстр е-ТТН;
- затвердження переліку даних, що зазначають в е-ТТН;
- надання повноважень міністерствам затверджувати правила перевезення та форми е-ТТН для окремих видів вантажів;
- фіксації випадків, коли не треба оформляти е-ТТН при внутрішніх вантажних перевезеннях;
- запровадження обов’язку вантажовідправника відшкодовувати автомобільному перевізнику збитки (штрафи), сплачені ним внаслідок внесення вантажовідправником недостовірних відомостей до е-ТТН.
Податківці анулюють ліцензії на зберігання пального за заявою ліцензіата або своїм рішенням. Розглянемо, у яких випадках анулюють ліцензію і які наслідки матиме підприємство. Підказки експерта допоможуть подати заяву, щоб анулювати ліцензію завласним бажанням