Як оформити український паспорт громадянам з окупованих територій

Чимало українців, які виїхали із зони бойових дій, залишилися без документів. Чиновники пояснили, як діяти в такій ситуації

Бухгалтерський облік, оподаткування та трудові відносини під час воєнного стану

ДМС, МЗС і Мінреінтеграції за ініціативи громадських організацій роз’яснили в інфографіці:

  • як отримати паспорт, який колись оформили на території, де наразі ведуться бойові дії;
  • як оформити паспорт громадянам з тимчасово окупованих територій;
  • куди звертатися та де дізнатися місцезнаходження і графік роботи ДМС.

На час дії воєнного стану вважають дійсними:

  • ID-картку, строк дії якої закінчився за 30 днів до 24.02.2022 або після цієї дати;
  • паспорт громадянина України у формі книжечки, до якої не вклеїли світлину у разі досягнення 25- чи 45-річного віку.

Прострочену ID-картку і паспорт без сучасного фото зможете обміняти після війни.

За інформацією Мінреінтеграції


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15222

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8214

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65753

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
63

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1547

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді