Нові можливості Контакт-центру ДПС

Перегляньте відео податківців та дізнайтесь про нові можливості модернізованого Контакт-центру

Технічне оснащення та покращення функціональних можливостей роботи Контакт-центру відбулося за підтримки проєкту EU4PFM та Європейського Союзу.

Відтепер:

  • рівень доступу до послуги з першого звернення збільшився і постійно зростає;
  • з’явилася можливість дізнатися про свою заборгованість;
  • за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR) озвучують номер у черзі та приблизний час до з’єднання;
  • якщо очікування тривале, через IVR можна замовити зворотний дзвінок;
  • випадки технічної відмови системи істотно зменшились.

За інформацією ДПС

 

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форма № 1-ОПП: зразок заповнення

Облік платника податку в ДПС вимагає від нього подати про себе актуальну інформацію, наприклад, про зміну головного бухгалтера. У такому разі знадобиться форма 1-ОПП. Коли подавати таку форму, алгоритм її заповнення та зразок форми 1-ОПП при зміні бухгалтера — у консультації
155970

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
23323

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
21235

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді