Нові можливості Контакт-центру ДПС

Перегляньте відео податківців та дізнайтесь про нові можливості модернізованого Контакт-центру

Технічне оснащення та покращення функціональних можливостей роботи Контакт-центру відбулося за підтримки проєкту EU4PFM та Європейського Союзу.

Відтепер:

  • рівень доступу до послуги з першого звернення збільшився і постійно зростає;
  • з’явилася можливість дізнатися про свою заборгованість;
  • за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR) озвучують номер у черзі та приблизний час до з’єднання;
  • якщо очікування тривале, через IVR можна замовити зворотний дзвінок;
  • випадки технічної відмови системи істотно зменшились.

За інформацією ДПС

 

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
22059

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
19644

Індивідуальна податкова консультація: навіщо потрібна, як отримати

Індивідуальна податкова консультація — це ваш порятунок чи проблема? У кожній ситуації своя відповідь на це запитання. Та перш ніж ухвалити рішення подати запит про ІПК, зважте всі «за» і «проти». А ми вам у цьому допоможемо
12044

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді