ПРОБЛЕМА
Підприємству після оплати встановили телефонний номер (без апарату). Після отримання акту виконаних робіт підприємство включило суму до складу податкових витрат. Чи правильно вчинило підприємство?
РІШЕННЯ
Відповідно до підпункту 139.1.3 Податкового кодексу України (ПК) до складу витрат підприємства не включаються суми попередньої (авансової) оплати товарів, робіт, послуг.
Згідно з пунктом 138.2 ПК витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II ПК.
Отже, підприємство вчинило правильно, включивши суму за актом до складу витрат в місяці отримання та підписання акту приймання-передачі виконаних робіт.
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"