Чи можна включити до витрат встановлення телефонних номерів

Зміст статті:

ПРОБЛЕМА

Підприємству після оплати встановили телефонний номер (без апарату). Після отримання акту виконаних робіт підприємство включило суму до складу податкових витрат. Чи правильно вчинило підприємство? Вебінари для бухгалтерів 2025

РІШЕННЯ

Відповідно до підпункту 139.1.3 Податкового кодексу України (ПК) до складу витрат підприємства не включаються суми попередньої (авансової) оплати товарів, робіт, послуг.

Згідно з пунктом 138.2 ПК витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II ПК.

Отже, підприємство вчинило правильно, включивши суму за актом до складу витрат в місяці отримання та підписання акту приймання-передачі виконаних робіт.


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"

Теми:

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді