Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги: як користуватися

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Мінсоцполітики розповіло про роботу Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги. На платформі організації, які планують ввезти гуманітарну допомогу, можуть швидко та зручно реєструвати вантажі та подавати декларації

Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги: як користуватися

Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги (АС ГД) — good.gov.ua запрацювала 1 грудня 2023 року у тестовому режимі, коли декларації можна було подавати як паперово, так і онлайн. Уже з 1 квітня 2024 року вона працює повноцінно — відтоді ввезення гуманітарної допомоги можливе лише через онлайн-систему.

На сьогодні система налічує 12,7 тисяч отримувачів — усі вони внесені до Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги. Це переважно громадські та благодійні організації, волонтерські спільноти та реабілітаційні установи.

Найчастіше ввозять таку допомогу:

  • продовольчі товари;

  • лікарські засоби та медичні вироби;

  • санітарно-гігієнічні засоби;

  • одяг та взуття;

  • технічні засоби.

Як користуватися системою

1. Перейдіть good.gov.ua.

2. Зареєструйтеся за допомогою КЕП, якщо вас ще немає в Єдиному реєстрі, і підтвердьте дані про організацію. Деталі — у відео.

3. Якщо ви вже зареєстровані — заповніть інформацію про вантаж і декларацію в системі (переглянути інструкцію).

4. Отримайте унікальний код гуманітарної допомоги.

5. Сформуйте декларацію у системі.

6. Назвіть цей код під час митного оформлення на кордоні.

7. Розподіліть вантаж.

8. Якщо є розбіжності між декларацією та фактично отриманим товаром — заповніть інвентаризаційний опис.

9. Подайте автоматичний звіт про цільове використання гуманітарної допомоги.

10. Помилки в інвентаризаційному описі або звіті можна виправити, подавши уточнюючі документи до кінця поточного місяця.

Важливо: подання звітів є обов'язковим для отримувачів гуманітарної допомоги. Так, організації, які вперше не подали звіт, при повторному порушенні будуть автоматично виключатись з Єдиного реєстру.

🔥 Готуємо первинку до перевірки

Як подати звіт у системі

1. Увійдіть в особистий кабінет на good.gov.ua.

2. Перейдіть до розділу «Звіт» та натисніть «Створити звіт».

3. У розділі «Отримано» зведеної таблиці дані заповнюються автоматично — з декларацій або інвентаризаційного опису.

4. Розділ «Розподіл» заповнюєте, тільки коли була передача гуманітарної допомоги кінцевому набувачу. Інакше залишайте його порожнім.

5. Документи додаються лише в окремих випадках, про що йдеться у розділі «Документи».

6. Підпишіть звіт КЕП, натиснувши «Підписати» у розділі «Підпис».

За інформацією Мінсоцполітики

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Розрахунок платіжною карткою: правила для ФОП і підприємств у 2025 році

Розрахунок платіжною карткою за товар чи послугу вже став звичною справою. Як у сфері торгівлі здійснюються розрахунки через платіжні термінали і як це впливає на облік суб’єкта господарювання — продавця товарів
17695

Авансовий звіт на відрядження: як заповнити + приклад і бланк

Авансовий звіт — це документ, що підтверджує витрати працівника у відрядженні чи при господарських закупках. Покажемо, як правильно його скласти, коли подавати, які реквізити обовʼязкові, а також дамо зразки для безпомилкового заповнення
370745

Договір про надання поворотної фінансової допомоги

Скачати бланк договору поворотної фінансової допомоги, а також дізнатися про вимоги до договору поворотної фінансової допомоги, та на який максимальний строк можна укласти договір про поворотну фінансову допомогу зможете — у консультації
49267

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді