Уряд провалив запуск електронної акцизної марки — старт знову переносять
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Із 1 січня 2026 року мала запрацювати електронна акцизна марка для алкогольних напоїв і тютюнових виробів.
Але зі слів народного депутата Ніни Южаніної — цього не буде.
На сьогодні відсутнє програмне забезпечення для функціонування системи простежуваності підакцизних товарів.
Ліцензування діяльності з підакцизними товарами у 2025 році
І хоча його вартість — лише 60 млн грн, але кошти в бюджеті так і не знайшли. Не знайшли й іноземних донорів.
І це при тому, що електронна система могла щороку приносити понад 30 млрд грн додаткових надходжень до бюджету.
Тепер готують зміни, якими строк запровадження системи знову переносять — на 10 місяців, до 1 листопада 2026 року.
За інформацією Ніни Южаніної