Мінфін перезатвердив Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги (ПСП), позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу. У новій редакції викладено форми Повідомлення про наявність порушень та Реєстру таких повідомлень.
Це пояснюється передачею Мінфіну відповідно до Закону України від 05.07.2012 №5083-VІ повноважень затверджувати накази з питань оподаткування. Відповідно, наказ ДПА України від 24.10.2010 №1023 втратить чинність.
Порядок поширюється на роботодавців, працівники яких допустили порушення при застосуванні ПСП, зокрема, порушили вимогу податкового законодавства щодо отримання ПСП більше, ніж за одним місцем нарахування (виплати) доходу або під час отримання доходів, зазначених у підпункті 169.2.3 Податкового кодексу України.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.