Діють зміни до Заяви про включення в Реєстр волонтерів (форма № 1-РВ)
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мінфін доопрацював деякі положення, затверджені наказом від 30.10.2014 № 1089, щоб спростити процедуру внесення фізичних осіб — благодійників до Реєстру волонтерів.
Зокрема, вніс зміни до Порядку та форми Заяви про включення / внесення змін до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації (далі — волонтер АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО) за формою № 1-РВ (додаток 3 до Порядку). Відповідно до змін виключили з їх змісту посилання на категорії фізичних осіб, визначених у підпунктах «а» та «в» підпункту 165.1.54 Податкового кодексу України (ПК), та залишили посилання на підпункт 165.1.54 ПК.
Для створення зручних умов для комунікації фізичних осіб — благодійників з контролюючими органами через отримання актуальних даних про себе з Реєстру, а також підтвердження про включення / внесення змін / виключення до/з Реєстру, передбачили для волонтерів АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО можливість отримання таких даних у вигляді витягу в електронній формі з Реєстру, сформованого засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС автоматично під час здійснення реєстраційних дій, а також у відповідь на надісланий волонтером АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО запит у електронній формі.
Фізична особа — благодійник може в електронній формі через Електронний кабінет або за допомогою електронних комунікацій надіслати до ДПС запит про отримання витягу з Реєстру.
ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає фізичній особі — благодійнику витяг із Реєстру, що містить відомості, визначені згідно з пунктом 1.3 розділу I Порядку.
Як працювати ЗОЗ після скасування ГК
Витяг із Реєстру також формують та надсилають фізичній особі — благодійнику:
у день включення фізичної особи - благодійника до Реєстру;
у день внесення до Реєстру змін щодо волонтера АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО;
у день виключення з Реєстру волонтера АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО.
Витяг із Реєстру формують засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилають фізичній особі — благодійнику автоматично, за допомогою електронних комунікацій в електронній формі, та розміщують в Електронному кабінеті. У витягу зазначають актуальну на дату та час його формування інформація про фізичну особу — благодійника.
Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до Реєстру.
Наказ Мінфіну від 25.09.2025 № 494 набрав чинності 07.11.2025.
За інформацією ДПС у Сумській області
