Податкова служба роз’яснила деякі питання зі складання податкової накладної, зокрема, в електронному вигляді. Так, після складання на неї накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у такому порядку: підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або керівника, електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи його посадових осіб накладаються у такому порядку: підпис керівника, підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Податківці наголошують: електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, повинні належати одній особі, якій делеговано право підпису податкових накладних
При складанні податкової накладної в електронній формі дублювання її у паперовому вигляді не є обов’язковим. Обмеження формування податкового кредиту на підставі електронних податкових накладних податковим законодавством не передбачено.