На вебпорталі е-послуг ПФУ удосконалили сервіс «Мої звернення»
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Щоб скористатись сервісом, потрібно виконати такі дії:
Крок 1. На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), Дія.Підпису або BankID (ID.GOV.UA) та натисніть кнопку «Увійти».
Крок 2. На панелі ліворуч оберіть та натисніть розділ «Мої звернення».
Крок 3. Визначте параметр пошуку звернення:
зазначте необхідну дату, скориставшись піктограмою «Календар», або відредагуйте числові значення;
вкажіть тип звернення, обравши необхідний з випадаючого переліку;
Місячна зарплатна звітність: приклад заповнення
оберіть статус обробки звернення, за яким бажаєте здійснити пошук;
після внесення необхідних параметрів натисніть кнопку «Пошук».
У результаті пошуку система покаже всі наявні в користувача звернення, які відповідають запитуваним параметрам.
Важливо!
Щоб здійснити пошук всіх наявних у користувача звернень до органів Пенсійного фонду України, під час формування пошукового запиту потрібно вказати максимальний часовий параметр та залишити порожніми поля фільтра «Тип звернення» і «Статус обробки звернення».
За інформацією Пенсійного фонду України
