Як щороку здійснюється інвентаризація взаєморозрахунків з бюджетом за кожним суб’єктом господарювання на підставі інтегрованих карток?
Відповідно до пункту 16 розділу ІІ Порядку ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, затвердженого наказом МДЗ від 05.12.2013 № 765 (далі — Порядок), посадовими особами головних управлінь МДЗ в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі на підставі даних інтегрованої картки щороку станом на 1 січня здійснюється інвентаризація взаєморозрахунків за кожним платником та оформлюється акт про звірення залишків сум коштів передоплати на відповідному рахунку, відкритому на ім’я ГУ МДЗ (додаток 3 до Порядку), обидва примірники якого направляються листом з повідомленням про вручення платнику податків для узгодження суми залишку. Протягом 30 днів з дати складання ГУ МДЗ акта про звірення залишків перший примірник, підписаний платником, повинен бути повернений ГУ МДЗ.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
У разі неповернення підписаного платником примірника акта про звірення залишків сум коштів передоплати, направленого платнику, або акта з розбіжностями з дня їх внесення платнику починається відлік 1095-денного строку, у разі закінчення якого ГУ МДЗ має право перерахувати залишок коштів до держбюджету за умови неотримання від платника таких документів за результатами проведення ще двох щорічних звірок та за умови перебування коштів передоплати на рахунку ГУ МДЗ без іншого розпорядження про використання протягом 1095 днів з дня їх внесення (п. 17 розд. ІІ Порядку).