З позиції ДФС, якщо органи виконавчої влади чи місцевого самоврядування прийняли рішення про перейменування вулиці чи інших топонімів (географічних назв), внаслідок чого змінюється адреса господарської одиниці, власник відповідного приміщення має привести свої установчі документи у відповідність до закону.
Після внесення змін до документа на право власності чи іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, має бути проведена перереєстрація РРО.
Зокрема, у разі зміни даних щодо правовстановлюючих документів суб’єкта господарювання, які зазначають у реєстраційному посвідченні, такий суб’єкт господарювання протягом п’яти робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни, подає до органу ДФС за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» із зазначенням причини перереєстрації та реєстраційне посвідчення.
До того ж податківці зауважили, що законодавством не встановлено кінцевих термінів внесення змін до правовстановлюючих документів. Як і не встановлено відповідальності суб’єктів господарювання в разі невнесення змін до правовстановлюючих документів, зокрема й до документа на право власності чи іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де використовуватимуть РРО.
Лист ДФС від 13.04.2016 № 8277/6/99-99-22-07-03-15
Як правильно розрахувати ліміт каси на підприємстві, який строк здавання готівки до банку, а також чи буде відповідальність зберігання понадлімітної готівки в касі — у статті
Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
Видатковий касовий ордер — це обов’язковий документ, якщо підприємство має касу та видає готівку на господарські потреби чи передає її до банку. Як правильно заповнити видатковий касовий ордер у 2025 році, щоб уникнути помилок? Дамо покрокову інструкцію, наведемо зразок і бланк для скачування
Використовуєте РРО/пРРО ― дотримуйтеся низки вимог, щоб не отримати штраф. Який штраф за невикористання РРО/пРРО та інші порушення застосовують до суб'єктів господарювання та їхніх посадових осіб розповість експерт у огляді