Чи необхідно подавати до контролюючих органів Довідку про використані розрахункові книжки, зареєстровані на РРО, які використовувались у період виходу з ладу РРО або в у разі тимчасового відключення електроенергії?
Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затверджений наказом МДЗ від 28.08.2013 № 417, передбачає використання книги обліку розрахункових операцій, зареєстрованої на РРО, у разі виходу з ладу РРО чи відключення електроенергії.
Звітність, пов’язана з використанням розрахункових квитанцій, подається у складі Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) (форма № ЗВР-1) та Довідки про використані розрахункові книжки до органу ДФС за місцем реєстрації РК.
Тож суб’єкти господарювання подають до контролюючих органів Довідку про використані РК у разі використання розрахункових квитанцій на період виходу з ладу РРО або у разі тимчасового відключення електроенергії.
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс, категорія 109.09
Розрахунок платіжною карткою за товар чи послугу вже став звичною справою. Як у сфері торгівлі здійснюються розрахунки через платіжні термінали і як це впливає на облік суб’єкта господарювання — продавця товарів
Товарний чек та його обов’язкові реквізити, форма та зміст товарного чека — у статті
РРО для ФОПів — одна з найбільш обговорюваних тем серед малого бізнесу. І не дивно, адже маємо суттєві штрафи для порушників. З’ясуємо подробиці
Торгівля через інтернет економить витрати продавців на збут товарів та час покупців на шопінг. Тож не дивина, що все більше суб’єктів господарювання відкриває інтернет-магазини
Якщо суб’єкт господарювання у встановлений строк не подав обов’язкової звітності про використання РРО, КОРО та РК, це є підставою для фактичної перевірки платника. Тому, аби не потрапити в халепу, вам потрібно визначитися, чи маєте ви подавати звіт про використання КОРО, РК