Кілька поставок покупцю в один день за різними договорами

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Фахівці ДФС розглянули питання щодо кількості податкових накладних, які мають складатися постачальником — платником ПДВ покупцю відповідно до різних договорів купівлі-продажу товарів (послуг) протягом одного дня.

У випадку відвантаження покупцю товарів, надання послуг та/або отримання попередньої оплати (авансу) протягом одного дня у межах різних договорів купівлі-продажу з одним покупцем такому покупцю може бути складена як одна податкова накладна, так і декілька відповідно до кожного з договорів окремо. При складенні однієї податкової накладної до неї мають бути внесені загальні дані у розрізі номенклатури постачання товарів (послуг) відповідно до різних договорів.

У листі також порушено питання можливості віднесення до податкового кредиту податкової декларації з ПДВ суми ПДВ за податковою накладною у разі, якщо дата складання податкової накладної та дата виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів (послуг) за такою накладною не збігаються (податкова накладна складена 19.11.2015, а передоплата за товар перерахована 18.11.2015). На жаль, відповіді на нього не надано через недостатність інформації: у запиті не вказана дата зарахування цих коштів на банківський рахунок продавця.

Лист ДФС від 09.06.2016 № 12796/6/99-99-15-03-02-15

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Одиниця виміру послуг і робіт у податковій накладній і первинці: «послуга», «грн», штуки…

Які вимоги до одиниць виміру у первинних документах, які одиниці виміру для послуг використовувати у податковій накладній, що таке кількісні і вартісні вимірники, коли щодо послуг використовуються одиниці виміру «грн» і «послуга», як виправити помилку в одиниці виміру — відповіді ці та інші пов’язані питання знайдете у консультації
91071

Таблиця даних платника податків 2025: як правильно заповнити та подати

Таблиця даних платника податків — це та додаткова інформація, яку подає платник ПДВ з метою убезпечити себе від блокування податкової накладної чи розблокувати таку, якщо її реєстрація уже призупинена. Сьогодні в консультації про нюанси заповнення та подання цього документа з урахуванням останніх роз’яснень ДПС.
242071

Критерії блокування податкових накладних: останні зміни

Оновлена система моніторингу податкових накладних попри воєнний стан працює, результатом чого можливе блокування податкової накладної чи розрахунку коригування. У консультації експерта про те, як відбувається блокування накладних з урахуванням останніх змін
158813

Штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних: скільки платити у 2025 році

ПДВ, безумовно, є найбільш штрафонебезпечним податком, що вимагає складного обліку та адміністрування. У цьому огляді ми розглянемо можливі штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних або коригування розрахунків
79666

Податкова накладна 2025: як заповнювати за актуальною формою + зразки

Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2025 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
406676

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді