Платник ПДВ має право подати до ДФС письмові пояснення інформації у податковій накладній/розрахунку коригування та/або копії документів. Строк подачі пояснень становить 365 календарних днів за датою виникнення податкового зобов’язання
Комісія ДФС приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації (пп. «в» пп. 201.16.1 Податкового кодексу України; ПК). Платник ПДВ має право подати до ДФС письмові пояснення інформації у податковій накладній/розрахунку коригування та/або копії документів. Строк подачі пояснень становить 365 календарних днів за датою виникнення податкового зобов’язання.
Якщо платник не подав пояснень і копій документів, ДФС може відмовити в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Водночас комісія ДФС не може відмовити платнику у розгляді додаткових письмових пояснень та/або копій документів щодо підтвердження інформації у податковій накладній/розрахунку коригування, які платник подав за основним місцем обліку не пізніше 365 днів після виникнення податкового зобов’язання.
Лист ГУ — ЦО з ОВП ДФС України від 13.06.2017 № 612/ІПК/28-10-01-03-11
Як виправити: ► недонараховану зарплату ► недоплату відпускних, лікарняних, декретних ► переплату ► помилкові базу та суму ЄСВ
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 30.09.2026. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
У консультації про розрахунок коригування до податкової накладної та причини коригувань, які податкова визначила для його складання. Наведемо умовні коди в розрахунку коригування, їхнє призначення та приклади складання розрахунків коригування з різними кодами («101», «102», «103», «104» і «301»)
Скласти та зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування – відповідальна ділянка сучасної бухгалтерії. У цьому огляді – про особливості функціонування ЄРПН та СЕА
Підкажемо, що означають показники D і P, на що вони впливають та які їх значення допоможуть платнику ПДВ уникнути блокування податкових накладних / розрахунків коригування. Пояснимо також, як обчислюють ці показники і де їх перевірити