У 2014 році постачальник отримав аванс, на дату якого склали податкову накладну і зареєстрували в Єдиному реєстрі податкових накладних. Після спливу 1095 днів із дати складання податкової накладної аванс за непоставлені послуги повернули на поточний рахунок покупця.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
У такому випадку зареєструвати розрахунок коригування не можна, адже минуло з дати виписування накладної минуло 1095 днів. Тому зменшити податковий кредит потрібно на дату повернення попередньої оплати, склавши про це бухгалтерську довідку.
ТОП-публікації Експертус Головбух
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
У консультації про розрахунок коригування до податкової накладної та причини коригувань, які податкова визначила для його складання. Наведемо умовні коди в розрахунку коригування, їхнє призначення та приклади складання розрахунків коригування з різними кодами («101», «102», «103», «104» і «301»)
Скласти та зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування – відповідальна ділянка сучасної бухгалтерії. У цьому огляді – про особливості функціонування ЄРПН та СЕА
Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2026 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
Додайте цю статтю в корисне й тримайте напохваті. Вона підказуватиме, як виправити помилки у зведених ПН. Рекомендації експерта підкріпили прикладом і зразками