Як повідомило ГУ ДФС у Хмельницькій області для подання звітів в електронному вигляді потрібно:
- отримати ключ ЕЦП в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;
- за допомогою отриманого електронного ключа зареєструватися в Електронному кабінеті як користувач;
- заповнити та надіслати в електронній формі Договір про визнання електронного документообігу;
- після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу можна звітувати в електронному вигляді.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Подача електронної звітності економить час та кошти платників, оскільки вже відсутня необхідність відвідувати податкову інспекцію, придбавати бланки звітності. Також при електронному звітуванні неактуальним стає контроль за зміною форм бланків звітності, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді.
Іншими перевагами подання електронної звітності є:
- усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок;
- при поданні електронної звітності платнику надходять повідомлення — квитанція №1 та квитанція №2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції №2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»;
- можна провести звірку щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу.