Які помилки допускав бізнес у звітах за 2023 рік

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Опендатабот проаналізував, які бізнеси найчастіше припускаються помилок у фінзвітності та виявив топ найпоширеніших похибок

Які помилки допускав бізнес у звітах за 2023 рікЯкі помилки допускав бізнес у звітах за 2023 рік

Понад 400 тис. фінзвітностей подали компанії у 2023 році, за даними Держстату. З них 0,6% документів містять помилки.

Майже половину фінзвітів український бізнес подав через програмне забезпечення (ПЗ) MEDOC — 214 тис. або 53,6%. На другому місці Електронний кабінет платника податків ДПА — майже 125 тис. або 31,2%. Значно менша частка випала на сервіси Соната та Арт-Звіт Pro — всього 4,3% та 3% відповідно.

Загальна кількість документів з помилками склала 2,6 тис. — це 0,6% від загальної кількості звітів. При цьому кількість помилок у різних сервісах також різнилась. Наприклад, у MEDOC та CABINET — 0,7% та 0,5% відповідно. А от у FZ, якою скористалося лише близько 2 тисяч компаній, відсоток похибок вищий — 3,9%.

Основною помилкою є розміщення звіту в гривнях, а не в тисячах. Серед типів бізнесу на обслуговуючі кооперативи припадає 23,5% від загальної кількості таких помилок — це абсолютний рекорд. Натомість товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) та профспілки є лідерами серед неточностей з частками — 9,6% та 6,7% відповідно.

За інформацією Опендатабот

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як комерційному підприємству підготувати бюджет на наступний рік: ключові кроки вже зараз

Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах
50

Календар бухгалтера 2025: грудень

Щоб вдало завершити рік бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на грудень 2025 та податковий календар на грудень 2025
18782

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
420

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді