Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Розпочнуть роботу з викорінення паперових процесів у держорганах. Ці зміни почнуть з кадрового документообігу.
Зокрема, запропонували такі зміни:
- заборонити подачу документів про прийняття на роботу та конкурси в паперовій формі;
- позбавитись від копії дипломів (є їх реєстр), інформації про пов’язаних компаніях (є реєстр), копії паспортів (є ЕЦП), автобіографії;
- скасувати трудові книжки;
- вивести в цифру весь оборот щодо конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень;
- привести архів у цифру. Наразі чинні закони, що зобов’язують зберігати паперові справи 75 років. Це стане корисним для бізнесу;
- створити єдиний реєстр держслужбовців. Це дозволить централізувати і комунікації, і HR-аспекти.
Міністр розраховує, що все це зроблять протягом 6 — 9 місяців.