Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Розпочнуть роботу з викорінення паперових процесів у держорганах. Ці зміни почнуть з кадрового документообігу.
Зокрема, запропонували такі зміни:
- заборонити подачу документів про прийняття на роботу та конкурси в паперовій формі;
- позбавитись від копії дипломів (є їх реєстр), інформації про пов’язаних компаніях (є реєстр), копії паспортів (є ЕЦП), автобіографії;
- скасувати трудові книжки;
- вивести в цифру весь оборот щодо конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень;
- привести архів у цифру. Наразі чинні закони, що зобов’язують зберігати паперові справи 75 років. Це стане корисним для бізнесу;
- створити єдиний реєстр держслужбовців. Це дозволить централізувати і комунікації, і HR-аспекти.
Міністр розраховує, що все це зроблять протягом 6 — 9 місяців.
З офіційної сторінки Міністра Дмитра Дубілета
У статті знайдете бланк акта приймання-передачі основних засобів 2025 року та зразок його заповнення з поясненнями
Як складати акт звірки взаєморозрахунків із контрагентом, яке призначення та правовий статус акта звірки взаєморозрахунків — у консультації
Часто на підприємстві працівники можуть поєднувати роботу з навчанням у вишах за заочною формою. Такі працівники мають право на додаткову відпустку у зв’язку із навчанням. Розглянемо особливості надання та оплати навчальної відпустки
Як заповнювати Податковий розрахунок щомісяця? У консультації — покроковий розбір нової форми, особливості подання додатків, як діяти з порожніми рядками, що змінилося з 2025 року та яких змін очікувати у 2026-му
Минуло лише пів року, як бізнес перейшов на місячний звітний період для податкової звітності. Але депутати знову повернули квартальний — щоправда, не для всіх, а лише для підприємців