Підприємство — емітент цінних паперів, придбало ОЗ для кухні: як показати їх вартість у річному звіті

Основні засоби в бухобліку підприємства

Якщо підприємство придбало ОЗ (основні засоби), наприклад, щоб забезпечити харчування працівників офісу, такі ОЗ не використовують в господарській діяльності підприємства.

Підприємство — емітент цінних паперів, придбало ОЗ для кухні: як показати їх вартість у річному звіті

Термін «невиробничі основні засоби» — це ОЗ, не призначені для використання в господарській діяльності платника податку (пп. 138.3.2 Податкового кодексу України; ПК).

НКЦПФР пропонує керуватися ПК для встановлення ознаки, за якою слід відрізняти виробничі ОЗ від невиробничих.

Лист НКЦПФР від 12.09.2019 № 28/02/21257


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Основні засоби підприємства

Основні засоби використовують декілька років, на них заводять інвентарні номери, вони можуть надходити як новими, так і вже вживаними. Без них підприємство практично не може функціонувати. Саме через таку важливість їх і назвали основними. У цьому огляді дізнаєтеся найважливіше про основні засоби організації
180680

Наказ про введення в експлуатацію МНМА

МНМА попри свою малоцінність приносять неабияку користь працівникам поліпшуючи їх умови праці. Більшість офісного обладнання та меблів – це МНМА. Як скласти наказ про введення в експлуатацію МНМА, акт про введення в експлуатацію МНМА, що треба при цьому врахувати, нюанси введення в експлуатацію – у консультації
66298

Дефектний акт: зразок

Розглядаємо, що таке дефектний акт, наводимо зразок дефектного акта та аналізуємо законодавчі правила, за якими дефектний акт слід використовувати у будівництві
90329

Часткова компенсація вартості обладнання для виробництва електрики: оподаткування та облік

Аби не припиняти госпдіяльність, бізнес почав встановлювати альтернативні джерела енергії. Місцева влада допомагає сміливцям — частково компенсує вартість обладнання. Як суб’єктам господарювання оподаткувати й облікувати цільові кошти — пояснює експерт
145

Списання основних засобів

Як оформити списання (ліквідацію) основних засобів, щоб не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання отримаєте в консультації
200481

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді