Основні засоби в бухобліку підприємства
Якщо підприємство придбало ОЗ (основні засоби), наприклад, щоб забезпечити харчування працівників офісу, такі ОЗ не використовують в господарській діяльності підприємства.

Термін «невиробничі основні засоби» — це ОЗ, не призначені для використання в господарській діяльності платника податку (пп. 138.3.2 Податкового кодексу України; ПК).
НКЦПФР пропонує керуватися ПК для встановлення ознаки, за якою слід відрізняти виробничі ОЗ від невиробничих.
Лист НКЦПФР від 12.09.2019 № 28/02/21257
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку