Основні засоби в бухобліку підприємства
Якщо підприємство придбало ОЗ (основні засоби), наприклад, щоб забезпечити харчування працівників офісу, такі ОЗ не використовують в господарській діяльності підприємства.

Термін «невиробничі основні засоби» — це ОЗ, не призначені для використання в господарській діяльності платника податку (пп. 138.3.2 Податкового кодексу України; ПК).
НКЦПФР пропонує керуватися ПК для встановлення ознаки, за якою слід відрізняти виробничі ОЗ від невиробничих.
Лист НКЦПФР від 12.09.2019 № 28/02/21257
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку
У статті знайдете акт приймання-передачі основних засобів, а також приклад його заповнення
Що таке оперативний лізинг та чи є різниця між ним і звичайною орендою. Про правові, податкові та бухгалтерські нюанси оперативного лізингу в Україні, документальне оформлення, визнання доходів і витрат з оперативного лізингу, облік лізингу основних засобів та інвестиційної нерухомості з урахуванням нещодавніх оновлень НП(С)БО 14 «Оренда» — все у цьому огляді
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів