Інформацію щодо залишку коштів на електронному рахунку платник ПДВ може отримати:
- через Електронний кабінет/меню «Система електронного адміністрування ПДВ»/опція «Реєстр транзакцій». За допомогою опції «Реєстр транзакцій» можна отримати перелік всіх операцій, пов’язаних з електронним рахунком у СЕА ПДВ, в тому числі інформацію про тип транзакції (зарахування коштів, списання коштів тощо), загальну суму поповнення електронного рахунку, списання коштів з електронного рахунку, суму всіх кредитових оборотів по електронному рахунку, заборгованість, актуальний залишок коштів на електронному рахунку;
або
- подавши запит J1302301/F1302301 «Запит щодо отримання реквізитів електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку». Відповідь платнику надсилають у вигляді витягу J1402301/F402301 «Витяг про реквізити електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку».