ЛИШЕ ДЛЯ ВАС: ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА, ЗРАЗКИ, ПРИКЛАДИ↪️
7 листопада — день, коли остаточно перестануть діяти електронні цифрові підписи (ЕЦП).
Відтоді і замовники, і постачальники мають використовувати кваліфіковані електронні підписи (КЕП).
Ця новина уже на Facebook, збережіть її, щоб відзвітувати вчасно ⏩

Від 07.11.2018 більшість акредитованих центрів сертифікації ключів видавали КЕП. Якщо досі не користуєтесь КЕП, радимо змінити свій ЕЦП на КЕП уже найближчим часом.
Зверніть увагу, з 7 листопада:
- замовники публічних закупівель (окрім закладів комунальної форми власності) мають зберігати КЕП на захищених носіях — інакше кажучи, використовувати токени під час публікації на Прозорро ;
- учасники зобов’язані мати КЕП, але не обов’язково на токені;
- замовники не зобов’язані згідно з Законом «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII чи Законом «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII вимагати від учасників підписати пропозицію саме КЕП на токені, а не КЕП на іншому носії.
Тож, якщо отримали електронний підпис до 07.11.2018 і не оновлювали чи не продовжували його дію, відповідно, у вас «старий» ЕЦП. Він припинить свою роботу 7 листопада. Щоб отримати актуальний КЕП зверніться до обраного АЦСК.
За інформацією Prozorro
Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
Прожитковий мінімум — це показник, який використовують у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів, а також в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум 2025/2026, — в огляді
З 1 січня 2025 року ФОПи другої групи на єдиному податку стали платниками військового збору. Це новий обов’язок, який торкнеться і тих, хто раніше ніколи не сплачував цей платіж за себе. Розповідаємо, скільки і коли сплачувати, хто має пільги та в яких випадках можна не платити військовий збір
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно