Історія з хеппі-ендом: як Держпраці допомогло бухгалтеру поновитися на роботі

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Бухгалтер поскаржився до Держпраці на те, що його незаконно звільнили. За результатом перевірки бухгалтера поновили на роботі, а керівника організації притягнули до адміністративної відповідальності.

Історія з хеппі-ендом: як Держпраці допомогло бухгалтеру поновитися на роботі

⚡️До 4 грудня перерахуйте середню зарплату й доплатіть працівникам кошти

Фахівець із вищою економічною освітою, два роки тому влаштувався бухгалтером в ОСББ багатоквартирного будинку. Підприємство було в занедбаному стані, мало борги із зарплати. Бухгалтеру довелося докласти чимало зусиль, щоб навести лад в документації. Борги ліквідували.

Більше року бухгалтер працював без зауважень з боку керівництва. Згодом почалися конфлікти з головою правління. Врешті-решт працівника звільнили у зв’язку з невідповідністю займаній посаді внаслідок недостатньої кваліфікації.

Бухгалтер поскаржився на роботодавця до Управління Держпраці. Під час перевірки встановили, що його звільнили з порушенням законодавства. На виконання припису Управління Держпраці бухгалтера поновили на роботі, а керівника ОСББ притягнули до адмінвідповідальності.

За матеріалами Управління Держпраці у Кіровоградській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
44

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65196

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275282

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311322

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді