Податкова знижка: витрати на лікування за наслідками 2024 року

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Податкову знижку по витратах, понесених платником на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника або члена сім’ї першого ступеня споріднення за наслідками 2024 року не надають

Податкова знижка: який документ визначає перелік протиепідемічних товарів, що добровільно пожертвували

Нагадуємо, що до переліку витрат, дозволених для включення до податкової знижки, належить сума коштів, сплачених платником на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Умови та обмеження реалізації права на податкову знижку за витратами на лікування визначили у підпункті 166.3.4 Податкового кодексу України; далі — ПК.

Разом із тим, підпункт 166.3.4 ПК набирає чинності з 1 січня року, наступного за роком, у якому набере чинність закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування (п. 1 розд. ХІХ «Прикінцеві положення» ПК).

Станом на 01 січня 2025 року закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування чинності не набрав. Тому податкову знижку по витратах, понесених платником на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника або члена сім’ї першого ступеня споріднення (пп. 166.3.4 ПК), за наслідками 2024 року платникам не надають.

ЗІР, категорія 103.06.04

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як виправити помилки в декларації про доходи: приклади

Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
4751

Податкова соціальна пільга 2026: розмір, отримання, застосування

Зміна прожиткового мінімуму на початку року оновлює й податкові соціальні пільги (ПСП). Яким є розмір податкової соціальної пільги у 2026 році, коли вона нараховується, «дитячі» ПСП, документи для отримання пільги, приклади застосування ПСП, її особливості у одиноких матерів, працюючих студентів, «афганців», «чорнобильців», «АТОвців», пенсіонерів, осіб з інвалідністю — у консультації
393033

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді