Мін’юст затвердив Порядок виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів).
Встановлено, що виконання запитів юридичних та фізичних осіб здійснюється у строки, визначені законодавством, і контролюється керівництвом архіву. Надання документної інформації за запитами юридичних та фізичних осіб здійснюється шляхом складання і надсилання інформаційних документів разом із супровідним листом.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Архівна довідка оформлюється державною мовою, повинна мати реєстраційний номер та дату оформлення. Копія архівної довідки засвідчується виконавцем і залишається у відповідній діловодній справі архіву.
Архівні довідки, копії і витяги (виготовлені засобами друку) оформлюються на бланку архіву із зазначенням назви документа («Архівна довідка», «Архівна копія», «Архівний витяг»), засвідчуються підписом керівника архіву (архівні довідки — також підписом начальника відповідного структурного підрозділу) і гербовою печаткою архіву.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»