ГУ МДЗ у Сумській області роз’яснила, що податкова накладна, складена в електронній формі, дає право платнику податку на віднесення сум ПДВ до податкового кредиту.
При проведенні документальної виїзної планової, позапланової перевірки, документальної невиїзної перевірки, великий платник податку зобов’язаний надати електронні документи з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг (у разі їх наявності) не пізніше робочого дня, наступного за днем початку такої перевірки.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Електронні документи надаються до податкових органів особисто відповідальною особою великого платника ПДВ на електронних носіях або засобами телекомунікаційного зв’язку (у разі наявності технічної можливості) з описом вкладених документів.
Також податківці нагадали, що відповідно до пункту 201.1 Податкового Кодексу України податкова накладна та додатки до неї складаються та надаються за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:
- у паперовому вигляді;
- в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов’язковим.