Податкова продовжить стягувати плату за землю та податок на нерухомість із фізичних та юридичних осіб на територіях, де прийняли рішення про обов'язкову евакуацію населення
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності та несплату податків
Своїми думками щодо цього болючого питання поділилась Ніна Южаніна у своєму Телеграм-каналі.
Як зазначила народний депутат, її пропозиції щодо звільнення від оподаткування громадян та бізнесу у період обов'язкової евакуації населення відхилили представники Мінфіну та ДПС під час робочих груп у податковому комітеті ВРУ. Натомість Мінфін пропонує лише, щоб пільги надавали виключно місцеві ради.
Так, рішення про обов'язкову евакуацію населення можуть прийматися урядом, військовими адміністраціями, органами місцевого самоврядування та враховують небезпеку для життя та здоров'я громадян, необхідність їх вивезення у безпечні райони.
За інформацією Мінреінтеграції на сьогодні рішення про обов'язкову евакуацію населення прийняли щодо:
- Донецької області — усіх населених пунктів;
- Сумської області — 115 населених пунктів (81 на територіях можливих бойових дій);
- Харківської області — 78 населених пунктів (46 на територіях можливих бойових дій);
- Херсонської області — 65 населених пунктів (31 на територіях можливих бойових дій);
- Запорізької області — 5 населених пунктів (2 на територіях можливих бойових дій).
За інформацією Ніни Южаніної
Підприємства дедалі частіше отримують запити від податкової з вимогою надати інформацію про певну операцію і всі документи до неї. Радимо до таких запитів ставитися серйозно і в жодному разі їх не ігнорувати. З’ясуємо, як підготувати відповідь на запит податківців і при цьому уникнути ризиків
14 вересня 2024 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на 2025 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 12000. Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Реєстрація ФОП є важливим кроком для тих, хто планує розвивати свій бізнес в Україні. Ця процедура містить кілька етапів, як-от підготовку документів, подання заяви та отримання відповідних дозволів. Після успішної реєстрації ФОП отримує право провадити підприємницьку діяльність, а також користується низкою податкових та правових переваг. Важливо дотримати всіх вимог, щоб провести успішну реєстрацію ФОП
Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Про відображення земельних ділянок в обліку, їхню інвентаризацію піде мова в цій консультації
Електронний цифровий підпис — це заміна традиційного підпису «від руки». В його основі лежить криптографічний захист електронних даних з використанням особистого ключа особи, яка підписує документ. Які існують види електронного підпису, які з них обов’язкові і в яких ситуаціях, який підпис вимагає ДПС, що таке захищений носій і токени та їхні альтернативи
Чи може ФОП мати найманих працівників? Так, фізособи-підприємці можуть мати найманих працівників. Відповідно, вони мусять нараховувати і виплачувати зарплату, платити з неї податки. Розглянемо, як це правильно робити і якими документами оформлювати